تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
مقاله بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق


 این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 149 صفحه می باشد.فهرست مطالببخش اول : نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقیمقدمه ۲فصل اول: خصوصیات خودرو برقی۱-۱ تعریف خودرو برقی ۳۱-۲ تاریخچه تولید خودرو برقی ۴۱-۳ انواع موتورهای الکتریکی و مقایسه آن ۶۱-۳-۱ موتورهای الکتریکی جریان مستقیم ۷۱-۳-۲ موتورهای الکتریکی جریان متناوب ۸۱-۴ باتری های قابل استفاده در خودروی برقی ۱۰۱-۵ سیستم های تولید و انتقال نیروبرای خودرو های الکتریکی تولید انبوه ۱۵۱-۵-۱ خودرو برقی با موتورجریان مستقیم dc ۱۷۱-۵-۲ خودروی برقی با موتورجریان متناوب ac ۱۹۱-۵-۳ خودروهای دو منظوره ۲۱۱-۶ مشکلات تحقیقاتی و نتیجه گیری ۲۴فصل دوم: سیستم انتقال قدرت و محاسبه توان مورد نیاز۲-۱ تأثیر وزن در خودروی برقی ۲۵۲-۱-۱ تأثیر

ادامه مطلب  
آشنایی با ساختمان و عملكرد نیمه هادی دیود و ترانزیستور


دسته بندی :فرمت فایل:   doc حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده)تعداد صفحات فایل:  36 فروشگاه کتاب : مرجع فایل    قسمتی از محتوای متن Word  نیمه هادی ها و ساختمان داخلی آنها  نیمه هادی ها عناصری هستند كه از لحاظ هدایت ، ما بین هادی و عایق قرار دارند، و مدار آخر نیمه هادیها ، دارای 4 الكترون می‌باشد. ژرمانیم و سیلیكون دو عنصری هستند كه خاصیت نیمه هادی ها را دارا می‌باشند و به دلیل داشتن شرایط فیزیكی خوب ، برای ساخت نیمه هادی دیود ترانزیستور ، آی سی (IC ) و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژرمانیم دارای عدد اتمی‌32 می‌باشد . این نیمه هادی ، در سال 1886 توسط ونیكلر[1] كشف شد. این نیمه هادی ،

ادامه مطلب  
تحقیق / پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان فواصل فازی درشبکه توزیع برق


تحقیق / پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان فواصل فازی درشبکه توزیع برق‎ در 22 صفحه قابل ویرایش شبكه های توزیع در اكثر كشورهای در حال توسعه و جهان سوم با استفاده از هادی های لخت اجرا می شوند. این در حالی است كه مصرف كنندگان انرژی الكتریكی در كشورهای پیشرفته بویژه در طی چند دهه اخیر شاهد روند رو به رشد استفاده از انواع خطوط هوائی عایق شده در شبكه های توزیع هوایی می باشند. رایج ترین انواع خطوط هوایی عایق شده در شبكه های توزیع هوایی عبارتند از : 1-هادی روكش دار Covered Conductor ( CC ) 2-هادی با روكش ضخیم Covered Conductor Thick ( CCT ) 3-كابل باندل هوایی ( كابل خودنگهدار Self-suppporting Cable ) در دو نوع با پوشش فلزی و با پوشش غیرفلزی ( یا به اختصارABC ) Metallic/Non-Metallic Screened

ادامه مطلب  
دانلود پروژه بررسی و سنجش میزان اجرایی شدن طرح هادی روستای داغیان


هر مکان روستایی با توجه به میزان جمعیت و برای پاسخگویی به نیازهای آنان باید عملکردها و کاربری‌های گوناگون را در خود داشته باشد. پاسخگویی به هر یک از نیازهای بنیادی بشری و تحقق این کارکردهای گوناگون، ابعادی کاملاً اجتماعی– اقتصادی دارد. فضای حاصل از این فرایند، دارای الگویی ساختاری – کارکردی است که با توجه به انگیزههای گوناگون ودگرگونیهای آنها در بین گروههای مختلف انسانی – به عنوان نقشآفرینان نظام فضایی – تحول میپذیرد. به سخن دیگر، هر سکونتگاه را میتوان اجتماعی کارکردی به شمار آورد که درجه بقا و پایداری آن به چگونگی شکلپذیری و نحوه پاسخگویی به این نیازها یا کارکردهای اساسی انسانی در بستر مکان – فضا بستگی تام دارد)سعیدی و همکاران، 1387-819سال. )در همین راستا، در سالهای اخ

ادامه مطلب  
تحقیق فیوزهای الكتریكی


تحقیق فیوزهای الكتریكی در حجم 57 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:فیوزهای  حفاظتی ترانسهای ولتاژجریان بار نامی ترانسهای ولتاژ معمولاً مقدار كمی mA می باشد. بنابراین اندازه فیوزی كه برای حفاظت این نوع ترانسها مورد استفاده قرار می گیرد از روی قابلیت تحمل  جریان هجومی ترانس مشخص می شود. مقدار جریان هجومی با افزایش استفاده از فولادهای با هدایت مغناطیسی بالا برای ترانسهای ولتاژ بطور روز افزونی افزایش یافته است. با توجه به این موضوع امروزه، استفاده از فیوزهای 3 آمپری برای حفاظت ترانسهای ولتاژ تقریباً استاندارد شده است. بهر حال، در صورت استفاده از این نوع فیوزها، هدف ایجاد حفاظت در مقابل جریان اتصالی كوچك، همانند آنچه در صورت اتصالی مابین حلقه های سیم پیچی ترانس از مدار می گذرد، نمی باشد. چرا كه اگر بخواهیم فیوزی انتخاب

ادامه مطلب  
بررسی تلفات در شبکه های توزیع و تولید و انتقال‎ برق و ارائه روشی برای کاهش تلفات در سیستم های توزیع و انتقال - 135 صفحه فایل ورد


        بررسی تلفات در شبکه های تولید و توزیع و انتقال‎ برق و ارائه روشی برای کاهش تلفات در سیستم های توزیع و انتقال 135 صفحه فایل ورد  در شبکه های انتقال، انرژی الکتریکی به صور مختلفی به هدر می رود که بخش قابل توجه و مهم آن به صورت تلفات ژول در هادیها به هدر می روند. برای محاسبه تلفات انرژی در شبکه های انتقال اولین گام آگاهی از مقدار تلفات توان در ساعات پیک می باشد، این تلفات گرچه به دو عامل R و I وابسته می باشد اما وابستگی R به عوامل دیگر باعث می شود که محاسبه تلفات توان در یک خط انتقال ساده یا شبکه به سادگی میسر نباشد. دلیل پیچیدی محاسبات وابسته بودن مقاومت هادیها به دیگر عوامل محی

ادامه مطلب  
تحقیق درباره آشنایی با ساختمان و عملكرد دیودهای نیمه هادی و ترانزیستور


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 33 صفحه    نیمه هادی ها و ساختمان داخلی آنها نیمه هادی ها عناصری هستند كه از لحاظ هدایت ، ما بین هادی و عایق قرار دارند، و مدار آخر نیمه هادیها ، دارای 4 الكترون می‌باشد.ژرمانیم و سیلیكون دو عنصری هستند كه خاصیت نیمه هادی ها را دارا می‌باشند و به دلیل داشتن شرایط فیزیكی خوب ، برای ساخت نیمه هادی دیود ترانزیستور ، آی سی (IC ) و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.ژرمانیم دارای عدد اتمی‌32 می‌باشد .این نیمه هادی ، در سال 1886 توسط ونیكلر[1] كشف شد.این نیمه هادی ، در سال 1810توسط گیلوساك[2] و تنارد[3] كشف شد. اتمهای نیمه هادی ژرمانیم و سیلیسیم به صورت یك بلور سه بعدی است كه با قرار گرفتن بلورها در كنار یكدیگر ، شبكه كر

ادامه مطلب  
پروژه نحوه تأمین انرژی و عملكرد خودروی برقی. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 150 صفحه چکیده:این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یكی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد.سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد كه در آن زمان از یك طرف به علت مشكلاتی كه موتورهای الكتریكی دارا بودند و از طرف دیگر اكتشاف جدید نفت و تولید فراوان آن در پیشرفت چشمگیر موتورهای احتراق داخلی ساخت این خودروها مورد توجه قرار نمی گرفت. ولی با به وجود آمدن جنگهای جهانی و كشمكش های بر سرنفت باعث شد این ماده ارزش بیشتری پیدا كند و توجه ها بیشتر به خودروهای برقی جذب شود و

ادامه مطلب  
پاورپوینت-برقگیر و ارت ساختمان و نحوه طراحی و اجرای آن-earth.Lightning arrester- در 92 اسلاید-powerpoin-ppt


برقگیر از وسایل ایمنی می‏باشد كه برای هدایت موجهای ولتاژ ضربه‏ای به زمین و جلوگیری از ورود آنها به ایستگاههای انتقال و توزیع نیرو بكار می‏رود و معمولاً در انتهای خط انتقال و در ورودی ترانسها نصب می‏شود. ولتاژ شكست الكتریكی یك برقگیر بایستی كمتر از ولتاژ شكست الكتریكی ایزولاسیون لایه تجهیزات نصب شده در پست باشد. صاعقه گیر چگونه عمل می کند؟ و انواع آن کدامند؟  میله های ساده فرانکلینی : اولین واحد جذب که توسط فرانکلین بیشنهاد گردید، میله های ساده بودند که ضربه مستقیم صاعقه به اندازه طول میله ها، دور از ساختمان اتفاق می افتاد و شعاع حفاظتی این صاعقه گیرهای ساده در کلاسهای حفاظتی براساس تئوری زاویه محاسبه می گردید. قفس فارادی : با گ

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق خودرو برقی


چكیده :این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یكی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است  واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد .سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد كه در آن زمان از یك طرف به علت مشكلاتی كه موتورهای الكتریكی دارا بودند و از طرف دیگر اكتشاف جدید نفت و تولید فراوان آن در پیشرفت چشمگیر موتورهای احتراق داخلی ساخت این خودروها مورد توجه قرار نمی گرفت . ولی با به وجود آمدن جنگهای جهانی و كشمكش های بر سرنفت باعث شد این ماده ارزش بیشتری پیدا كند و توجه ها بیشتر به خودروهای برقی جذب شود و این بود كه از سال 1990 میلادی تولید خودروهای برقی به طور جدی تری مورد توجه قرار گرفت . در خودروهای

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi