تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت


پایان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت چكیدهاین تحقيق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط ك

ادامه مطلب  
بررسی مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت


چكیدهاین تحقيق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-         فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-         فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-         فرضیه سوم: برگزاری ج

ادامه مطلب  
دانلود تحقيق مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


چكیده:این تحقيق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-    فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-    فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-    فرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است4- 

ادامه مطلب  
پروژه مهندسی صنایع، مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


چكیدهاین تحقيق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی كانالهای دو سویه بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهای ارتباطی دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است فرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر كاركنان بهره

ادامه مطلب  
دانلود مقاله کامل درباره اقتصاد ایران


      لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه :33 بخشی از متن مقالهچکیده :امروزه بنگاه های اقتصادی كشور در فرآیند جهانی شدن و پیوستن به منظومۀ تجارت جهانی كه پیوستنی كه چندان نیز از روی اختیار نیست با چالش های بی شماری مواجه هستند . حضور در بازار های جهانی و حتی باقی ماندن در بازار های داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرت مند است و با توجه به گسترش و پیچیدگی اهداف ، فرآیند ها و ساختار سازماني در صحنۀ رقابت ، سازمان هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند كه نسبت به خواسته ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند ، همچنین به سود آوری و ثروت آفرینی به عنوان شاخص های كلیدی و برتر سازماني توجه كنند .      مدلهای تعالي سازماني یا سر آمدی

ادامه مطلب  
دانلود پروژه تدوین اجرای مدل تعالي سازماني برای گمرکات کشور


در این پژوهش با توجه به شاخص های مورد نظر در مدل تعالي سازماني 9 سوال و فرضیه تبیین شد.  در تحقيق حاضر نیز برای گردآوری و تدوین ادبیات مربوط به موضوع تحقيق و بررسی سوابق تحقيق، از روش کتابخانه ای استفاده شده است. بدین منظور، از کتب و مقالات موجود در کتابخانه ها و مقالات موجود در اینترنت و همچنین پایان نامه های فارسی انجام شده در زمینه موضوع تحقيق، استفاده شده است. بنابراین به منظور بررسی مدیریت عملکرد در گمرکات کشور با چند نفر از خبرگان و اساتید و تنی چند از کارشناسان مصاحبه شده است. لازم به ذکر است با توجه به مصاحبه های مختلفی که انجام شد معیار های دیگری به معیار های دیگر که در فصل دوم به آنها اشاره شده بود اضافه شده است. زیرا اینگونه معیار ها نیز جزو آن دسته از معیارهایی می باشد که برای مدیران و کارشناس

ادامه مطلب  
مقاله فرهنگ سازماني


فرهنگ سازماني فهرست مطالبمقدمه 1اهمیت و ضرورت تحقيق 4مباني نظری تحقيق 6مفهوم شناسی فرهنگ و فرهنگ‌سازماني 6شیوه فراگیری فرهنگ 11رویکردهای فرهنگ‌سازماني 12معیارهای ارزیابی طبقه‌بندی‌های فرهنگ‌سازماني 14گونه شناسی فرهنگ‌سازماني 16دیدگاه دنیسون 16دیدگاه رابینز 19لایه‌های فرهنگ‌سازماني 201- مصنوعات 202- ارزش‌ها و هنجارها 223- پیش‌فرض‌ها 23فرهنگ سازمان قوی، ضعیف و میانه 25مدل‌های فرهنگی سازماني 27مطالعات ناظر بر فرهنگ‌سازماني 311. حماسه‌سازماني کلارک (سرچشمه مباحث فرهنگ دانشگاهی) 322. الگوی تیرنی 323. چارچوب ارزش‌های رقیب و الگوهای مشابه 334. الگوی برگکویست 35کارکردها و نقش‌های فرهنگ سازمان 36عوامل مؤثر در تشکیل فرهنگ سازماني 37مطالعات فرهنگ سازماني هافستد 39تأثیر فرهنگ

ادامه مطلب  
مدل سرآمدي EFQM و بررسی میزان اثر بخشی و شناسائی كانالهای ارتباطی بین كاركنان و مدیریت در شركت هپكو


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات201 فهرست مطالبعناوین صفحهفصل اول (مقدمات و كلیات) مقدمه اهمیت موضوعتعریف موضوعبیان مسئله فرضیات تحقيق اهداف مطالعاتی تاریخچه مطالعاتی تاریخچه كارخانه تعریف اصطلاحات فصل دوم (مرور مطالعاتی)بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدي در مدل EFQM‌ بررسی اجمالی معیارها در مدل EFQM بررسی اجمالی منطق RADAR و فرآیند كلی ارزیابی در مدل EFQM بررسی اجمالی رهیافتهای مختلف خودارزیابی در مدل EFQM تشریح مفاهیم بنیادین سرآمدي در مدل EFQM معرفی مفاهیمسطوح مختلف سرآمدي در مفاهیم بنیادین مدل EFQM آشنایی با حوزه‌ها و معیارهای مدل EFQM تشریح معیارها و زیر معیارها در مدل EFQM به انضمام توضیحات تشریحی ساختار مدل EFQM‌‌منطق RADAR و جایگا

ادامه مطلب  
مقاله با عنوان سرآمدي سازمان چگونه بوجود می‌آید و مدل‌ها و الگوهای ارزیابی عملکرد جهت دستیابی به سرآمدي چیست ؟


مقاله با عنوان سرآمدي سازمان چگونه بوجود می‌آید و مدل‌ها و الگوهای ارزیابی عملکرد جهت دستیابی به سرآمدي چیست درفرمت ورد 14 صفحه قابل ویرایشسرآمدي شدن یک سازمان، فرآیند پیوسته‌ایست که با برنامه‌ریزی و هدفگذاری آغاز می‌شود و در طول مسیر با ارزیابی‌های مداوم و استفاده از اهداف از پیش تعیین شده، نواقص و نارسایی‌ها مشخص شده و با اصلاحات لازم، حذف موانع و تقویت نقاط قوت انجام می‌شود.نقطه شروع هر تغییر و بهبودی، درک و شناخت کامل از وضعیت موجود سازمان و پیدا کردن مشکلات آن است که با عنوان عارضه خوانده می‌شود. در این مقاله بطور خلاصه عارضه‌یابی براساس الگوی اروپایی EFQM که به عنوان نقطه آغازی برای ورود به جاده

ادامه مطلب  
177 بررسی مدل های تعالي سازماني EFQM شامل 55 صفحه فایل ورد word


         فهرست مطالبعنوان    صفحهفهرست جدول‌ها            ‌زفهرست شكل‌‌ها  ‌حفصل 1  مقدمه   111       پیشگفتار           112       تعریف تعالي سازماني      213       اصول و مفاهیم اساسی و بنیادین 2فصل 2  تاریخچه مدلهای تعالي سازماني    5فصل 3  معیارهای نه گانه مدل تعالي سازماني       931      

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi